شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۵۲
۰
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان:

تولید برق در نیروگاه گازی زاهدان ۲۵ مگاوات افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان از خروج واحد شماره G۱۵ نیروگاه گازی زاهدان به منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق جهت آمادگی تولید خبر داد.
تولید برق در نیروگاه گازی زاهدان ۲۵ مگاوات افزایش می‌یابد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان، مرادبخش بامری بیان کرد: پس از سپری‌شدن تابستان بسیار گرم امسال و با شروع روند کاهشی مصرف برق کشور، واحد شماره G۱۵ نیروگاه گازی زاهدان جهت تعمیرات بازدید محفظه احتراق و به منظور رفع محدودیت‌های تولیدی از مدار تولید برق خارج شد.

وی ادامه داد: مجموعه نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان چالش‌ها و مشکلات زیادی را طی سال‌های اخیر سپری کرده و خرسندیم که نتیجه این تلاش‌ها که با همدلی و همراهی مدیران و تمامی همکاران نیروگاه محقق شده است منجر به آسایش و رفاه مردم عزیز در تابستان سال جاری بوده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان تأکید کرد: تداوم این دستاورد و ارتقای سطح تولید برق در نیروگاه گازی زاهدان مهم‌ترین رویکرد ماست تا با برنامه‌ریزی هدف‌مند شاهد حداکثری مگاواتی در تابستان سال آینده باشیم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته جهت رفع اشکالات فنی واحد شماره G۱۵ اقداماتی از قبیل بازدید لاینرها و فایر تیوپ‌ها و ریتینرها، بازدید و سرویس نازل سوخت‌پاش، سرویس و تعویض چک والو های مسیر سوخت و اندازه‌گیری حرکت محوری روتور توربو کمپرسور انجام خواهد شد که با اجرای این پروژه شاهد رفع محدودیت و افزایش تولید حداکثری این واحد ۲۵ مگاواتی خواهیم بود.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcawyn6y49nia1.k5k4.html
 
کد مطلب: 430882
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *