دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۰۰
۰
فرماندار شهرستان بمپور:

بزرگ‌ترین پایگاه ثابت هلال‌احمر در بمپور افتتاح می‌شود

   فرماندار بمپور گفت: به‌زودی بزرگ‌ترین پایگاه ثابت هلال‌احمر و معین جنوب استان در این شهرستان افتتاح می‌شود.
بزرگ‌ترین پایگاه ثابت هلال‌احمر در بمپور افتتاح می‌شود

 
 
 سلمان برهانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بزرگ‌ترین پایگاه ثابت هلال‌احمر و معین جنوب استان در شهرستان بمپور در روزهای نزدیک افتتاح خواهد شد. 
 
 وی با اشاره به بازدید میدانی از روند احداث یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پایگاه‌های ثابت هلال‌احمر جنوب استان واقع در شهرستان بمپور از نزدیک افزود: وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه مدنظر مورد رصد و ارزیابی قرار گرفت. 
 
این مسئول ادامه داد: باتوجه‌به اهمیت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی مهم، بنده شخصاً به‌صورت مستمر و پیوسته هفتگی و ماهیانه روند اجرای آنها را رصد و ارزیابی تا بدون موانعی هرچه سریع‌تر اتمام و به بهره‌برداری برسند.
 
 وی خاطرنشان کرد: پایگاه هلال‌احمر در مساحت زمینی به متراژ پنج هزار مترمربع و در گام اول ساختمان آن با بیش از ۱۵۰ مترمربع دارای اتاق عملیات اضطراری، اتاق اسکان اضطراری، انبار تجهیزات، اتاق واکنش سریع با چشم‌انداز احداث باند فرود بالگرد، در گام اول با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال احداث است.
 
وی اضافه کرد: این پایگاه هلال‌احمر دارای ظرفیت تحت پوشش قراردادن هشت مسیر مهم جنوب استان و به‌عنوان پایگاه هلال‌احمر معین جنوب استان در بمپور خواهد بود.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430910
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *