سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱
۰
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر:

خانه‌های هلال بهترین مکان فعالیت داوطلبان هلال‌احمر است  

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر گفت: خانه هلال فاطمه زهرا (س) در روستای کلینک حسن‌خانی بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.
خانه‌های هلال بهترین مکان فعالیت داوطلبان هلال‌احمر است   
محمدرضا کرد در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: خانه هلال روستای کلینک حسن خانی واقع در بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر به همت هلال‌احمر این منطقه افتتاح شد. 
 
 وی افزود: خانه هلال پل ارتباطی است که می‌تواند نقش مؤثری را در راستای تأمین نیازهای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان ایفا کند.
 
 این مسئول ادامه داد: در واقع خانه هلال فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند و ارائه فعالیت‌های بشردوستانه است.
 
 وی توانمندسازی و تاب‌آوری آحاد جامعه را فلسفه راه‌اندازی خانه‌های هلال عنوان و اضافه کرد: پاسخگویی به حوادث در ساعات اولیه، مدیریت شرایط اضطراری توسط مردم، ارائه آموزش‌های امدادی، اصول و روش‌های خدمات داوطلبانه در شرایط عادی و بحرانی در سطح روستا و محلات شهری از اهداف راه‌اندازی خانه‌های هلال است. 
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر تصریح کرد: تأمین تجهیزات اولیه امدادی، جذب و آموزش نیروهای داوطلب از اولویت‌های مهم جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر در این مراکز است.
 
 وی خاطرنشان کرد: فعالیت خانه‌های هلال در اجرای پروژه‌های حمایتی و درمانی در روستاها و حاشیه‌های شهر مؤثر است.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: کیفی بودن تمامی فعالیت‌های خانه‌های هلال از دغدغه‌های اصلی و مهم جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430991
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *