جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۰۷
۰
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور:

 ۱۳ آبان عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد

 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور گفت: در روز ۱۳ آبان هیمنه پوشالی آمریکا در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست.
 ۱۳ آبان عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد


 
 روح‌الله زمانی نیا در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن دعوت از مردم شریف و انقلابی شهرستان بمپور جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: در واقع ۱۳ آبان‌ماه، روز دانش‌آموز، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان عالم، روز مبارزه با زیاده‌خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی است.
 
 وی افزود: پس واضح است که همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
 
 این مقام مسئول ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اضافه کرد: همچنین جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنیم. 
 
 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور عنوان کرد: از عموم مردم شریف و انقلابی شهرستان بمپور جهت حضور باشکوه در راهپیمایی دعوت می‌کنم تا بار دیگر با آرمان‌های شهدای عزیز بیعت کرده و عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش بگذاریم.
 
 زمانی نیا ادامه داد: زمان راهپیمایی ۱۳ آبان ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از محل فرمانداری تا آموزش‌وپرورش و نیز بخش کلاتان از مدرسه ۱۳ آبان تا مسجد جامع است. 
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *