جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۱۰
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:  

یوم‌الله ۱۳ آبان حماسۀ بزرگ مقاومت و استکبارستیزی فراموش‌شدنی نیست    

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: مردمان انقلابی این مرزوبوم با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.
یوم‌الله ۱۳ آبان حماسۀ بزرگ مقاومت و استکبارستیزی فراموش‌شدنی نیست     
محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با عنایت به فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به‌منظور اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین و غزه، از آحاد مردم انقلابی و ولایی دعوت به عمل می‌آید تا در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که یادآور حوادث مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی است شرکت کنند.
 
 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: " سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است" افزود: ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایت‌کار، از ملت استکبارستیز ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان ایرانشهر دعوت می‌کنم تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در این منطقه حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام کنند.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: یوم‌الله ۱۳ آبان حماسۀ بزرگ مقاومت و استکبارستیزی بوده که در حافظۀ ملت انقلابی ایران به روزی اثرگذار و فراموش‌نشدنی تبدیل شده است.
 
 فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در حقیقت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ با فریادهای دشمن سوز و جنگ‌وگریز خیابانی و سرانجام شهادتشان انقلاب را به پیروزی رساندند.
 
 وی اضافه کرد: در واقع در زمان دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و حماسه‌های بزرگ به وجود آوردند.
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اکنون دانش‌آموزان امروز با بصیرت و آگاهی باید با حضور پرشور خود در تمام صحنه‌ها و باتکیه‌بر ایمان در اعتلای روحی، فکری و عملی خود تلاش کند.
 
 وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم انقلابی شهرستان ایرانشهر با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه‌های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان‌ها و کادر درمان را محکوم خواهند کرد و بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی‌امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *