جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۵۲
۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر:

 ۱۳ آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکا است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن با امریکاست.
 ۱۳ آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکا است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهر الله محمودزاده فهرجی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: یوم الله ۱۳ آبان حماسۀ بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی که در حافظۀ ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش‌نشدنی است.
 
 وی افزود: تلاقی سه رویداد مهم تاریخی تبعید امام راحل، حمله دژخیمان رژیم پهلوی به دانش‌آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ و همچنین خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در بهمن‌ماه ۱۳۵۸ نقطه عطف بزرگی در تاریخ پر افتخار مبارزات به شمار می‌رود.
 
 این مسئول تصریح کرد: در واقع ۱۳ آبان با نام‌گذاری روز مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشورمان، نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن با امریکاست.
 
 وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند: " سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‌آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است و این روز، روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست، از سویی ملت بزرگ ایران با گرامیداشت ۱۳ آبان به‌عنوان روز ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و اعلام پایداری امت جهان اسلام در برابر زورگویی‌ها و دسیسه‌های آمریکا همواره تلاش کردند، عنوان کرد: با برپایی اجتماع عظیم مردمی در راهپیمایی‌های ۱۳ آبان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار»، نقشه‌های شوم و جنایاتشان در برابر ملت اسلام و به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند.
 
 حجت‌الاسلام محمودزاده فهرجی اضافه کرد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در شهرستان ایرانشهر از میدان جمهوری اسلامی تا مدیریت آموزش‌وپرورش راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر بزمان راس ساعت ۸ صبح از میدان شهدا (مقابل جهاد) آغاز و تا مدرسه شهید باهنر ادامه خواهد داشت.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430942
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *