جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۲۲
۰
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

۱۳ آبان یادآور طنین فریادهای ظلم‌ستیزی علیه استکبار و استبداد جهانی است  

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: ۱۳ آبان‌ماه، یوم‌الله تجلی اراده، ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است.    
۱۳ آبان یادآور طنین فریادهای ظلم‌ستیزی علیه استکبار و استبداد جهانی است   
 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: از همه اقشار و مردم ولایت‌مدار شهرستان ایرانشهر جهت حضور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت می‌کنم. 
 
 وی افزود: سیزدهم آبان‌ماه، یوم‌الله تجلی اراده، ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. 
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: در حقیقت همبستگی و انسجام مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) چهره پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
 
 وی اضافه کرد: درود به ارواح شهدای مظلوم غزه و تبریک پیروزی‌های بزرگ و درخشان مبارزان فلسطینی، امسال مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان هم‌زمان با سراسر کشور با شعار محوری؛ «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر افزود: پس از تمام اقشار دعوت می‌کنم تا در این مراسم و روز که یادآور طنین فریادهای ظلم‌ستیزی علیه استکبار و استبداد جهانی است، شرکت کرده و همانند مردم سراسر کشور تصویری زیبا از بیداری، عقلانیت، وحدت و همدلی ملت ایران در برابر کفر جهانی را به نمایش بگذارید.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *