سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
۰
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

 نظام اسلامی، نظامی برآمده از دستورات خدا است

   امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: نظام اسلامی، نظامی برآمده از دستورات خدا و قرآن است.
 نظام اسلامی، نظامی برآمده از دستورات خدا است

 

 
 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو خبرنگار پهره بیان کرد: انسان باید در زندگی، همت بلند و عالی داشته و از فرصت‌هایی که در زندگی در اختیارش قرار می‌گیرد به نحو احسن استفاده کند.
 
وی افزود: فضای این دنیا، فضای گذر و عبور است و لذا باید در این گذرگاه به‌گونه‌ای زندگی کنیم که زندگی بعدازاین دنیا، فراهم و تأمین شود.
 
این خطیب جمعه ادامه داد: قیمت هر انسان عبارت از این است که چه چیزی را دوست می‌دارد و کمترین قیمت انسان بهشت است که به کمتر از بهشت، خودش را نفروشد.
 
 وی اضافه کرد: بالاترین قیمت انسان در روایات، به آن چیزی است که به آن تعلق خاطر دارد که اگر این تعلق خاطر خدا باشد، دیگر قیمت ندارد.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر عنوان کرد: نظام اسلامی، نظامی برآمده از دستورات خدا و قرآن است و ان‌شاءالله همه توفیق خدمت در این نظام را در زیر فَرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی خاطرنشان کرد: دنیا مانند بازاری است که همه علاقه‌مند ورود به آن هستند و در واقع انسان‌ها به‌واسطه عملکردشان یا خیلی خوشحال و یا بسیار ناراحت هستند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر اظهار کرد: ما انسان‌ها برای اینکه به آن هدف واقعی خودمان برسیم و با دست پُر از این دنیا بیرون برویم، نیازمند طرح و برنامه‌ای هستیم که ما را باهدف خلقتمان نزدیک کند.
 
 وی اضافه کرد: قیمت انسان بستگی به آن چیزی دارد که او را دوست دارد و کمترین قیمت انسان، بهشت و بالاترین قیمت انسان، خدایی شدن است.
 
 این خطیب جمعه تصریح کرد: عقل حکم می‌کند انسان خودش را به قیمتی بفروشد که نتیجه‌اش سود و فایده است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *