شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴
۰
اعضای شورای تأمین میرجاوه:

اقدامی ناجوانمردانه که ملت ایران را داغدار فرزندانی عزیز کرد

اعضای شورای تأمین میرجاوه ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان با خانواده شهدا ابراز همدردی و خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.
اقدامی ناجوانمردانه که ملت ایران را داغدار فرزندانی عزیز کرد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از لادیز، هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی یک حمله تروریستی در محل مزار مطهر این شهید عزیز انجام شد که موجب شهادت صدها نفر از هم‌وطنان بی‌گناه کشورمان شد، اعضای شورای تأمین، علما و روحانیون شهرستان میرجاوه ضمن محکومیت و ابراز همدردی با خانواده شهدا خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.
 
مهدی جمشید زهی، فرماندار میرجاوه گفت: حادثه تلخ و غم‌بار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.
 
وی افزود: اقدامی ناجوانمردانه که ملت ایران را داغدار فرزندانی عزیز کرد و بار دیگر سوگی عظیم در خاطر یکایک ما، در این روز رقم خورد، اما ملت ایران با این اقدامات، از اهداف خود دست بر نمی‌دارد.
 
فرماندار میرجاوه تصریح کرد: ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده‌های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه و ملت شریف ایران اسلامی، برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
 
وی گفت: با آرزوی بهبودی مجروحان حادثه، امید است خداوند منان شهدای گران‌قدر این حادثه را با شهدای کربلا، محشور کند. 
 
حادثه‌ای که خوی استکباری دشمنان اسلام و انقلاب را نشان داد
 
غلامرضا شعیبی، فرمانده سپاه میرجاوه در پیامی بیان کرد: حادثه دردناک رقم خورد که خوی استکباری دشمنان اسلام و انقلاب را نشان داد، مردم عزیز مادرشهر کرمان مورد تهاجم و خونخواری از جنس آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته و جنایت خلق کردند که قلب رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران را به درد آوردند.
 
وی افزود: اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن محکومیت این جنایت و عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌دار از خداوند متعال رحمت الهی را برای شهدای عزیز و شفای عاجل را برای مجروحان خواستارم.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *