شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳
۰
امام‌جمعه موقت زاهدان:

جنایات غزه تنها بخشی از اقدامات وحشیگرانه آمریکا است

امام‌جمعه موقت زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: آمریکا پرچم‌دار جنایت‌های جهانی بوده و خوی حیوانی و گرگ‌صفت دارد، جنایات غزه تنها بخش کوچکی از اقدامات وحشیگرانه این شیطان بزرگ است.
جنایات غزه تنها بخشی از اقدامات وحشیگرانه آمریکا است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون»، حجت‌الاسلام‌ علی اکبرپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان با اشاره به اینکه یکی از صفات ویژه مؤمنان تواضع در مقابل حضرت حق و بزرگان دین است، بیان کرد: شهید سلیمانی در مقابل مردم متواضع بود در تمام بحران‌ها، حوادث طبیعی و صحنه‌ها بدون ریا حضور داشت.
 
وی افزود: برخی کاندیداهای انتخاباتی قبل از رأی آوردن مردم‌دار شده و وعده‌ها می‌دهند امید است اگر در جایگاهی منصب شدند هم این‌گونه باشند و برای رضای خدا کار کنند.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان با تبریک فرارسیدن ماه رجب تصریح کرد: رجب ماهی بزرگ و محترم بوده، ماه رحمت، مغفرت، خودسازی و قرب به خدا است.
 
اکبرپور در بخش دیگری از خطبه‌های خود اظهار کرد: ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد، آمریکا غیرقابل‌اعتماد است و ما فراموش نکردیم کسانی بودند به آمریکا اعتماد کردند؛ اما آمریکا از آنها به‌عنوان یک دستمال دور انداخته هم استفاده نکرد.
 
وی با بیان اینکه همه باید دست در دست هم دهیم تا یک ایران قوی و مستحکم داشته باشیم، افزود: پس از ۴۴ سال از انقلاب اسلامی کسی جرئت ندارد به این مملکت نگاه خصمانه داشته باشد، رمز این موفقیت توکل بر خدا و ولایت‌فقیه است.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در طول ۴۴ سال اخیر همیشه به دنبال تفرقه و آسیب‌زدن به ایران بودند که نمونه اخیر آن حادثه تروریستی کرمان است که بیش از ۹۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح به دنبال داشت؛ اما ملت بیدار باتکیه‌بر آموزه‌های دینی این فتنه‌ها را پشت سر گذاشته، دست‌های آلوده باید به سزای عمل خود برسند و پاسخگو باشند.
 
وی ادامه داد: مردم با وجود سختی‌ها و مشکلات اقتصادی اما دل در گرو انقلاب دارند و اجازه نمی‌دهند کسی به آرمان‌های این انقلاب خدشه وارد کند.
 
اکبرپور اظهار کرد: مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری بار دیگر حماسه‌ای درخشان‌تر از همیشه در کارنامه درخشان این انقلاب ثبت خواهند کرد و مشتی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.
 
وی تأکید کرد: دشمن بداند اگر حاج‌قاسم را از ما گرفت امروز حاج قاسم‌ها در میدان است، زائرانی که حضورشان ترس و واهمه در دل دشمنان ایجاد کرده این مکتب ادامه دارد،
 
امام‌جمعه موقت زاهدان افزود: آمریکا پرچم‌دار جنایت‌های جهانی بوده و خوی حیوانی و گرگ‌صفت دارد، جنایات غزه تنها بخش کوچکی از اقدامات وحشیگرانه این شیطان بزرگ است که چشم بر واقعیت‌ها بسته و حامی رژیم کودک کش اسرائیل می‌شود.

انتهای خبر/ 
  https://asrehamoon.ir/vdcfyvdy1w6dvta.igiw.html
 
کد مطلب: 431113
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *