شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹
۰

آغاز لیگ کارکنان دولت سیستان و بلوچستان

آیین افتتاحیه لیگ کارکنان دولت ویژه سیستان و بلوچستان در ۷ رشته ورزشی با حضور بیش از ۶۰ تیم برگزار شد.
آغاز لیگ کارکنان دولت سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری پهره، به نقل از اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، آیین افتتاحیه لیگ کارکنان دولت ویژه سیستان و بلوچستان صبح امروز در هفت رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان به مناسبت گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالن چندمنظوره ورزشی «هفت‌تیر» شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم، بیان کرد: این مسابقات در هفت رشته ورزشی والیبال، گل‌کوچک، تنیس‌روی‌میز، شنا، داژبال، آمادگی جسمانی و شطرنج ویژه جانبازان و معلولین با حضور بیش از ۶۰ تیم ورزشی از امروز آغاز شده است.
 
عباس شیبک افزود: ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارتقای سطح سلامت کارکنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری لیگ کارکنان دولت است.
 
وی خاطرنشان کرد: تیم‌های قهرمان و نفرات برتر رشته‌های ورزشی ذکر شده به‌عنوان منتخب سیستان و بلوچستان به مسابقات کشوری کارکنان دولت که اواخر بهمن‌ماه آغاز خواهد شد، اعزام می‌شوند.
 
شیبک با تأکید بر اینکه سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو ورزش است، تصریح کرد: باتوجه‌به نیاز جامعه و خانواده‌ها در راستای عملی‌کردن سلامت جامعه، باید با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، پایگاه‌های ورزش همگانی در سطح استان راه‌اندازی شود و اجرای این‌گونه برنامه‌ها و مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، در راستای سلامت جامعه گام برداریم.
 
انتهای خبر/
 
کد مطلب: 431126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *