يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵
۰
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان راسک:

امروز شاهد ثمرات انقلاب شکوهمند کشور در اقصی‌نقاط دنیا هستیم    

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان راسک گفت: امروز شاهد ثمرات انقلاب اسلامی شکوهمند در داخل و خارج کشور هستیم.    
امروز شاهد ثمرات انقلاب شکوهمند کشور در اقصی‌نقاط دنیا هستیم    
محسن جهانتیغ در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی شجاع و دلسوز، خداجوی و ولایت‌مدار است که آن‌ها توانستند تحت هدایت رهبری آگاه و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام و توکل بر خدا در رویارویی با ظلم چندین ساله رژیم پهلوی پنجره جدیدی از حیات در تمام ابعاد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین پهناور ایران شوند.
 
 وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران درحالی‌که وارد چهل و پنجمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را دربرگرفته و موجب بیداری ملت‌ها اسلامی در کشورهای مختلف شده است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: امروز شاهد ثمرات این انقلاب شکوهمند در داخل و خارج کشور هستیم.
 
وی اضافه کرد: اگر خدا بخواهد با تمام این سختی و سدهایی که دشمنان در مسیر انقلاب می‌گذارند بتوانیم پرچم انقلاب را به صاحب اصلی این انقلاب امام‌زمان (عج) برسانیم.
 
 جهانتیغ ادامه داد: در طول چندین سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روزبه‌روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین‌الملل را ازدست‌داده است؛ ازاین‌رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده انقلاب اسلامی پاتک کرده است.
 
 وی عنوان کرد: اما این اقدامات مذبوحانه‌اش کارگر نیفتاده و انقلاب باعزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی کرده است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *