يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ۱۹:۱۲
۰
مسئولان تدبیر اساسی کنند؛

وجود اصناف مزاحم یکی از مهم‌ترین گلایه مردم ایرانشهر است  

وجود مشاغل مزاحم یکی از مهم‌ترین مسئله مورد گلایه مردم ساکن در شهرستان ایرانشهر است.
وجود اصناف مزاحم یکی از مهم‌ترین گلایه مردم ایرانشهر است  
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره؛ مدت‌های طولانی است که رهایی از مشاغل و اصناف دردسرساز و ترافیک‌زا از سطح کلان‌شهر شهرستان ایرانشهر به یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه تبدیل شده و هر دفعه مسئولان وعده‌های توخالی و پوچ می‌دهند که دردی از صاحبان اصناف مزاحم و مردم درمان نمی‌کند و همچنان این مشکل پابرجاست.
 
 در حقیقت بحث مشاغل و صنوف مزاحم از مهم‌ترین مشکلاتی است که شهرستان ایرانشهری در برخی نقاط اصلی و مرکزی شهر که مکان پرتردد شهر است باعث ابراز گلایه مردمان این مرزوبوم شده است که همین امر موجب سلب آسایش مردم می‌شود.
 
 ساماندهی صنوف مزاحم اولویت کاری ماست
 
 در این راستا مهرداد جهان‌دیده، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک عید سعید فطر و همچنین اقدام نیروهای جان‌برکف سپاه پاسداران به‌خاطر شلیک به مواضع رژیم غاصب صهیونیست و انتقام سخت از خون شهدا به ملت بزرگ ایران بیان کرد: در سطح شهرستان ایرانشهر مطالبات مردم در بحث شهر شهرنشینی خصوصاًَ صنوف مزاحم همیشه در قالب گلایه‌مندی مطرح می‌شود که این امر یک خواسته به جا است که باید در سنوات گذشته به آن پرداخته می‌شد.
 
 وی افزود: چون ایرانشهر با وضعیت موجود زیبنده مردمان آن نیست.
 
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: دراین‌خصوص ۷۰ هکتار زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری و اصناف شهرستان ایرانشهر واگذار شده که در یک سازوکار قانونی در اختیار صاحبان صنوف قرار می‌گیرد و نیز طرح مطالعاتی و آماده‌سازی آن توسط راه و شهرسازی انجام می‌شود.
 
 جهان‌دیده ضمن قدردانی از متولیان امر بر تسریع در روند اجرایی و ساماندهی صنوف مزاحم تأکید کرد.
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری، اداره صمت و اتاق اصناف در قالب تشکیل یک کارگروه نسبت به شناسایی و معرفی صاحبان صنوف با یکدیگر جلساتی داشته باشند و واگذاری زمین با هماهنگی آنها صورت گیرد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431411
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *