سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸
۰
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر؛

تکمیل طولانیترین شبکه درون شهری ایرانشهر به ۸۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر از تکمیل خیابان ولایت ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد ریال خبر داد.
تکمیل طولانیترین شبکه درون شهری ایرانشهر به ۸۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
تکمیل طولانیترین شبکه درون شهری ایرانشهر به ۸۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
به گزارش پهره؛ ایوب کرد با اعلام این خبر گفت: با توجه به عرض کم‌ سواره‌رو و عدم ظرفیت بالای ترافیک؛ ترافیک شهر یکطرفه شده است از این رو تکمیل خیابان ولایت  ایرانشهر به بلوار 30 متری از میدان ولایت تا میدان جمهوری در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است.
وی خیابان ولایت را قدیمی‌ترین معابر شهر و طولانی‌ترین شبکه درون شهری ایرانشهر نام برد و افزود: این خیابان نقش بسزائی در خدمات‌دهی و دسترسی داشته بطوریکه با عبور از مرکزیت شهر آن را به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر ادامه داد: اجرا و تکمیل بلوار ولایت بطول 580 متر و به مساحت 5166 مترمربع طبق برآورد  شامل تملک و تعریض، جدول گذاری، آسفالت و جابجایی تاسیسات آب، برق، تلفن و گاز به 89 میلیارد اعتبار نیاز دارد.
کرد اصلاح و تقویت دسترسیهای محلی مخصوصا" دسترسی آسان به بیت مقام معظم رهبری واقع در محدوده مزبوررا یکی از مزایای مهم این پروژه مطرح کرد و افزود: با اجرای این طرح روان شدن ترافیک ‌شهری، دگرگونی در چهره و سیمای شهری، تسریع در روند تخریب و نوسازی بافتهای فرسوده، افزایش مشارکت مردمی در ساخت و ساز، تسهیل در روند دفع و هدایت آبهای سطح شهر مخصوصاً در محدوده پهنه یک بافت فرسوده، اشتغال‌زائی مناسب با توجه به جوان بودن شهرستان و افزایش منابع درآمدی شهرداری را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *