شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۵
۰
در مراسم محوری ارتحال امام خمینی "ره" در ایرانشهر مطرح شد؛

امام راحل با پیروزی انقلاب یک بار دیگر اسلام را زنده کرد

مراسم محوری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مسجد آل رسول ایرانشهر برگزار شد.
امام راحل با پیروزی انقلاب یک بار دیگر اسلام را زنده کرد
امام راحل با پیروزی انقلاب یک بار دیگر اسلام را زنده کرد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ ظهر امروز مراسم ارتحال امام خمینی "ره" حضور علما، روحانیون، معتمدین، ریش سفیدان، بزرگان، سران طوایف، نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولین دستگاه های اجرایی در مسجد آل رسول ایرانشهر  برگزار شد.
امام جمعه ایرانشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی "ره" منادی وحدت بودند و این برجسته ترین خصوصیت ایشان بود.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی گفت: امام راحل در عصری علم اسلام را برافراشتند که تقریبا تمام دنیا با دین مخالف بودند.
وی با اشاره به این نکته که فطرت خداجوی انسان با رسیدن به اوج مادیات؛ همه چیز را پس زده و به دنبال خدا خواهد بود گفت: امام راه بازگشت به خدا را با انقلاب جمهوری اسلامی ایران فراهم کرد.
امام جمعه ایرانشهر به شخصیت جهانی امام راحل نیز اشاره ایی داشت و افزود: به ادعان اندیشمندان غرب و شرق انقلاب ایران تنها متعلق به ایران نبود و همه دنیا را متوجه خود کرد تا جایی که دولت کومونیسم شوروی بعد از آن که در مقابل دعوت امام به اسلام سرسختانه ایستاد دیری نپایید که از هم پاشید و مسلمانان توانستند با رهایی از این خفقان به فطرت خداجوی خود بازگردند که همه از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران بود.
وی تصریح کرد: اقتدارامام در آن زمان موجب شد اسلام رقیب استکبار شود و دشمن از ما امت مسلمان احساس خطر می کند این در حالی است که پیش از این توجهی به اسلام و مسلمین نمی شد.
حجت الاسلام ابطحی برادری امروز شیعه و سنی با یکدیگر را ثمره انقلاب دانست و بیان داشت: امام ذخیره الهی بود که اسلام را برای ما زنده کرد و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای به اذعان تمام کارشناسان ذره ایی از اهداف امام راحل فاصله نگرفته اند و به طور قطع با پایداری بر مواردی که ایشان بر آن تاکید دارند؛ پیروزی نهایی با ماست.
 

 

 

 

 
انتهای پیام/
کد مطلب: 4935
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *