جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ۱۶:۲۰
۰

چراغ سبز آمریکا در پشت پرده جنایات میانمار/سکوت مجامع حقوق بشری و کشورهای مسلمان

امام جمعه ایرانشهر گفت: جنایات علیه مردم میانمار با چراغ سبز آمریکا، بی رمقی و سکوت مجامع حقوق بشری و کشورهای مسلمان صورت می گیرد.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش پهره ، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز این هفته با اشاره به فرا رسیدن غدیر خم گفت:بحث امامت در عالم اسلام و برای یک انسان مسلمان و مومن بسیار مهم و فوق العاده حساس است و باید هر شخص شناخت کامل و با معرفت نسبت به امام خویش داشته باشد و روز قیامت هر قوم و امتی را با امام خودش صدا می کنند.
وی افزود:انسان باید بداند در دنیا پشت سر چه کسی می ایستاد و گام بر می دارد ، اگر ندانسته از دنیا برود گویا در دوران جاهلیت قبلت از اسلام زندگی کرده و از همه چیز بی نصیب مانده است.
 
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج مبنی بر ناامنی در دنیای اسلام و جانایات علیه مسلمانان میانمار گفت:در حوادث تلخ برای مسلمانان بی پناه میانمار یک نسل کشی تمام عیار توسط بوداییان متعصب، ارتش و حکومت بی رحم با همکاری و چراغ سبز آمریکا، حمایت رژیم صهیونیستی و بی رمقی کشورهای اسلامی و سکوت مجماع بین المللی و حقوق بشری انجام می گیرد.
وی افزود:عده ای در دریا غرق شده، تعدادی در آتش سوخته و بسیاری را به فجیع ترین حالت ممکن می کشند و این جنایات با بی رحمی و قساوت قلبی غیر قابل تصور فقط بر علیه مسلمانان مظلوم و بی پناه میانمار اتفاق می افتد.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت:دلیل سکوت مجامع بین الملی و حقوق بشری، انسان نداستن مسلمان بوده و فقط معتقدند یهودیان جزو بشر هستند و هرکجای دنیا حقی از آنها ضایع شود با آمادگی کامل پیگیر و مطالبه گر خواهند بود و هرگز برای مسلمان هیچ حق و حقوقی بشری قائل نیستند.
وی افزود:عکس العمل مجامع بین المللی در مقابل کشته شدن هزاران مسلمان تنها یک اظهار افسوس و ناراحتی است و اقدام عملی موثر انجام نمیدهند.
وی تصریح کرد:در هرکجای جهان اسلام اگر جنایتی علیه اسلام و مسلمانان صورت بگیرد بدون شک و تردید و قاطعانه می توان گفت که دست کثیف و جنایتکارانه استکبار جهانی یعنی آمریکا خبیث و رژیم صهیونستی در آن جریان دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5613
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *