جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
۰
امام جمعه ایرانشهر:

استکبار ستیزی یکی از اصولی ترین خطوط انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه ایرانشهر گفت: مقابله با استکبار جهانی و آمریکا یکی از اصول ترین خطوط انقلاب اسلامی ایران و از تاکیدات امام راحل و رهبری است.
امام جمعه
امام جمعه
به گزارش پهره، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بااشاره به آثار مهم تقوا در قرآن کریم اظهار داشت: اگر انسان در جامعه اسلامی صبر، تقوا، شکیبایی و پرهیزگاری داشته باشد از مکر و توطئه دشمنان در امان خواهد ماند و می تواند به راحتی با آن مقابله کند.
وی بااشاره به راهپیمایی عظیم اربعین خطاب به مسئولین گفت: اربعین حسینی نماد فرامنطقه ای جهان اسلام و شیعیان است و مسئولین باید همه با هم تمام سعی و تلاش خود را در برگزاری هر چه بهتر مراسم عظیم اربعین داشته باشند و اجازه ندهند کسی چوب لای چرخ آن بگذارد.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سخنی یکی از علما مبنی بر معرفی امام زمان(عج) از طریق نهضت سرخ عاشورا و اهمیت آن قبل از ظهور افزود: امام زمان (عج) خود را از طریق جد بزرگوارش حضرت سیدالشهدا(ع) معرفی می کند و برهمه ما واجب است تا قبل از ظهور آن حضرت، سرور و سالار شهیدان و نهضت همیشه جاودانش را به دنیا نشان دهیم.
حجت الاسلام ابطحی مبارزه با استکبارجهانی و آمریکا را یکی از اصلی ترین خطوط انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: با گذشت چهل سال از عمر انقلاب هرگز ملت ایران با پیروی از رهنمودها و تاکیدات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب از مبارزه با استکبار و آمریکا دست برنداشته و همواره آن را تقویت می کنند.
وی تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی دربرابر استکبار جهانی و آمریکا تنها راه مقابله با آنها است که امت اسلامی باید آن را انجام دهد  و هرگز عقب نشینی نکند و تجربه در کشورهای سوریه، عراق نشان داده که این راه جواب خواهد داد.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به تصویب تحریم کاتسا معروف به مادر تحریم از سوی آمریکا، آن را تیر خلاصی به برجام دانست و اظهار داشت: تصویب تحریم های جدید آمریکا از جمله کاتسا معروف به مادر تحریم ها پس از اقداماتی که جمهوری اسلامی در راستای توافق نامه برجام که شامل تعطیلی بخشی از هسته ای می شود، انجام داد تیر خلاصی بود که آمریکا به برجام زد و آنهایی که می خواستند از باغ برجام، سیب و گلابی برداشت کنند، بدانند که کاتسا این باغ را به آتش کشید و برجام را دفن کرد.
حجت الاسلام ابطحی افزود: همان گونه که رهبری در دیدار با رئیس جمهور روسیه مطرح کردند یکی از راه منزوی کردن آمریکا حذف دلار از مبادلات تجاری و استفاده از پول ملی همانند کشورهایی که انجام دادند است و این مسئله می تواند روی آمریکا اثر گذار باشد.
وی خطاب به دولت مردانی که منتقدان برجام را زبان نفهم و بیسواد می دانستند، گفت: شما که زبان مذاکره و دنیا را یاد داشتید به مردم برای تصویب تحریم های جدید پاسخ دهید و بگوید چرا تحریم ها برخلاف وعده ها شدیدتر شد.
امام جمعه ایرانشهر افزود:  تحریم های آمریکا علیه ایران همیشگی بوده اما چرا برخلاف حرف امام جامعه مبنی بر بی اعتماد آمریکا، به آنها اعتماد کردید، کاتسا مسئله جدیدی نیست ولی امروز دولت مردان باید پاسخگوی مردم در این زمینه باشند.
انتهای خبر/
کد مطلب: 5696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *