چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۰
۰
در همایش ائمه جمعه و جماعات مطرح شد؛

وحدت بین شیعه و سنی باعث ناکامی دشمنان جهان اسلام/موفقیت جبهه مردمی در مقابل داعش مرهون وحدت شیعه و سنی

در همایش ائمه جمعه و جماعات علمای شیعه و سنی وحدت را باعث نابودی دشمن جهان اسلام به ویژه در نابودی داعش بیان کردند.
همایش ائمه جمعه
همایش ائمه جمعه
به گزارش پهره، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر برگزار شد.
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر با تبریک موفقیت رزمندگان اسلام به ویژه سپاه قدس در نابودی داعش گفت: پیروزی جهان اسلام با محوریت نابودی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، اسراییل و هم پیمانانشان، حاصل وحدت و همدلی بین مسلمانان شیعه و سنی است.
غلامرضا شعیبی افزود: وحدت و همدلی مسلمانان مشت محکمی بر دهان مستکبران و باعث موفقیت جامعه اسلامی در مقابل توطئه های خبیثانه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی می شود.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر اظهار داشت: دشمنان از ترس ترویج و گسترش دین مبین اسلام در دنیا، گروهک تروریستی داعش را ایجاد کردند اما با وحدت و همدلی مردمی در کشورهای عراق و سوریه، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش و مجاهدت های رزمندگان اسلام به ویژه سپاه قدس و سردار قاسم سلیمانی، این جنایتکاران نابود شدند.
حجت الاسلام سجادی تصریح کرد: مبارزه ما با یک گروه تروریستی نبود بلکه در مقابل تمام دنیای کفر که هدفشان ضربه و نابودی جهان اسلام و انقلاب است، مقاومت و ایستادگی کردیم و به لطف خدا و شهادت دلاور مردانی از کشورهای ایرن، عراق، سوریه، افغانستان و سایر کشورهای مسلمانان به پیروزی کامل رسیدیم.
وی خاطر نشان کرد: امروز اگر دراین راه درست قرار داریم به لطف تفکر و اندیشه بسیج و ارزشهای والای امام و انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر اضافه کرد: بسیجیان زیادی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند و همچنان این راه و نضهت ادامه دارد.
امام جمعه اهل سنت نوک آباد ایرانشهر گفت: حضور مقتدرانه و به موقع بسیج در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه قوت قلب مردم و نشان دادن چهره زیبا انقلاب بود.
مولوی عبدالواحد بامری افزود: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت عظیم است که به لطف خداوند متعال شامل حال ما شده و باید قدردان آن باشیم و بیداری اسلامی که در منطقه رخ داد منشا آن انقلاب اسلامی ما بود.
وی افزود: ما دنبال اسلام ناب محمدی که رحمان و رفعت است هستیم نه اسلام آمریکایی که خشونت در آن موج میزند.
امام جمعه اهل سنت نوک آباد ایرانشهر تاکید کرد: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در نابودی داعش، وحدت و همدلی بین شیعه و سنی و زحمات سردار قاسم سلیمانی بود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *