جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۴۲
۰
خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

مردم با بصیرت و آگاهی در مقابل با استکبار جهانی ایستادند/ افول دولت آمریکا نزدیک است

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: دشمنان ما از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن به ما بودند اما مردم با آگاهی و بصیرت توطئه و برنامه های آنها را خنثی و نابود کردند.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش پهره، حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمنان از روزی که ما انقلاب کردیم همیشه دنبال ضربه زدن و آسیب به ایران اسلامی بودند و با کمک حامیان خود در منطقه هشت سال جنگی را ایجاد کردند که برای ما خیر و برکت و برای آنها شکست را به دنبال داشت و این دشمن همیشه از ولایت فقیه ضربه خواهد خورد.
وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران پس از جنگ تحمیلی فتنه هایی را در سالهای 78 و 88 و در طی هفته های اخیر برای نابودی ما ایجاد کرد اما مردم با بصیرت و آگاه ایران که همیشه عاشق رهبری، اسلام ناب محمدی و امام و شهدا هستند، فتنه ها را خنثی و در مقابل این توطئه ها محکم و استوار ایستادند.
امام جمعه موقت ایرانشهر تصریح کرد: قرآن کریم سه شاخص امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبراکرم(ص) و اهل بیت، زمان شناسی را برای بصیرت بیان می کند، یعنی شناخت ولی فقیه به عنوان امام جامعه و یاری کردن او در شرایط و زمان حساس، مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلوم راه های داشتن بصیرت است که به ما کمک می کند در مقابل فتنه و توطئه دشمن ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر نزدیک بودن نابودی استکبار جهانی ابراز کرد: افول دولت استکباری آمریکا با توجه به اقدامات اخیر سازمان ملل و اتحادیه اروپا نزدیک است و برخی حامیان او در منطقه از جمله عربستان سعودی بدانند با پول خرج کردن نمی توانند کاری را پیش ببرند و عاقبت آنها همچون صدام حسین خواهد شد.
وی با قدردانی از تمام نیروهای امنیتی، نظامی، بسیج و سپاه در برقرای آرامش و امنیت جامعه در مقابل با فتنه گران و آشوب گران گفت: دشمنان ما بدانند طبق فرمایش رهبری اگر باردیگر وارد منطقه شوند و به خسارت بزنند جواب سخت و دندان شکن آنها را خواهیم داد و تقاص می گیریم.
امام جمعه موقت ایرانشهر ما برای ارزشهای اسلام انقلاب کردیم، خطاب به مسئولین تاکید کرد: نسل سوم انقلاب کمتر از مردان بزرگ و تاثیرگذار اول انقلاب نیستند و مسئولین باید قدردان این جوانان و مردم با بصیرت باشند و مخلصانه به این مردمی که بی ادعا حاضرند جانشان را فدای انقلاب شود، خدمت رسانی کنند.
حجت الاسلام سجادی با گلایه از دولت مردان بیان کرد: برخی از مسئولین اقتصادی دارای تفکرات لیبرالی هستند اما باید بیدار باشند که مردم ایران این تفکر لیبرالی را نمی خواهد و در مقابل آن ایستادگی می کند.
وی با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب برای روشنگری در جامعه خاطر نشان کرد: باید هرکس که تریبون و مخاطب در دست دارد اهداف و برنامه های خصمانه دشمن را برای جامعه به ویژه جوانان تبیین و روشنگری کند تا آنها راه مقابله با این توطئه ها را فرا بگیرند.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5828
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *