شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ۰۰:۵۵
۰
یادداشت؛

چشم جهانیان به ظهور امام زمان(عج) است

وظیفه کل مسلمین جهان است که مهدویت را شفاف مطرح بسازند.
چشم جهانیان به ظهور امام زمان(عج) است






 



 



به گزارش پهره؛ هاشم کامکار، عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران در یادداشتی نوشت: چند روز گذشته خبرگزاری فارس مصاحبه با یکی از بنیان‌گذاران جنبش جلیقه‌زردها را منتشر ساخته که مطالب جالبی در آن دیده می شود.
توجه شما را به بخشی از این مطلب جلب می نمایم.
ژاکلین مورو از بنیانگذاران جنبش جلیقه‌زردها: فرانسه بسیاری از آزادی‌های خود را از دست داده‌ است.

خانم ژاکلین مورو: آن‌چه برای فرانسه یک خطر واقعی است، سیاستمدارانی هستند که آن را اداره می‌کنند. جهان در همه جا و در همه سطوح در حال تغییر است. من معتقدم که ما باید شرایط را با دید وسیع‌تری ببینیم، فقط یک سؤال 
باقی می‌ماند: چه کسی می‌خواهد جهان آینده را اداره کند

اگر کل مصاحبه او را بخوانیم مشخص می‌گردد که متفکران شاخص غرب هم متوجه مسموم بودن فضای مدیریتی در آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای غربی شده و دنبال راه حل هستند. 
 جمله آخر او بیان همین مطلب است که از مدیریت فعلی جهان زیر سایه ی پلیدسران ایپک و شیطان پرستان بزرگ جهان بستوه آمده‌اند ولی نمی‌دانند آینده جهان را چه کسی اداره خواهد کرد؟

اینجا بوده که وظیفه کل مسلمین جهان است که مهدویت را شفاف مطرح سازند.

 در حال حاضر ناامیدی، یاس و افسردگی در کشورهای غربی رو به گسترش است و درصد بالایی از متفکرین و اهل علم و بسیاری از مردم آمریکا و انگلیُس و فرانسه هم متوجه نفوذ سرمایه داران فاسد صهیونیست در مدیریت کشورهایشان شدند و از قدرت عظیم این مفسدین سرمایه‌دار عمدتا آمریکایی در کشورشان شاکی هستند اما جایگزینی هم برای آن‌ها ندارند و نمی‌بینند. 

جمله آخر همین خانم ژاکلین مونرو که می پرسد: چه کسی قرار است جهان آینده را اداره کند؟

 پاسخ این سوال پیش مسلمانان جهان است.
الان وقتشه و دقیقا همین جاست که مسلمانان باید مهدویت را به مردم سراسر جهان بشناسانند و اینکه بزودی حضرت مسیح و حضرت مهدی(عج) خواهند آمد و دوران سیاه فساد و ظلم این شبکه های قلدر و بی ایمان به پایان خواهد رسید. 

طبق آخرین جمله در دعای عهد هم
هر کس ظهور حضرت را دور بداند 
از ما نیست و ما ظهور حضرت را قریب می‌دانیم و دشمنانش بعید می‌دانند پس وظیفه و تکلیف تک تک متفکرین و نویسندگان جهان اسلام بسیار سنگین است.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430535
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *