دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱
۰
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایرانشهر؛

عفاف و حجاب حریم مقدسی است که استحکام خانوادگی و امنیت اجتماعی را موجب می شود

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایرانشهر گفت: ارمغان حفظ حجاب و عفاف در جوامع رضایت قلبی است که کانون خانواده ها و امنیت اجتماعی را فراهم می کند.
عفاف و حجاب حریم مقدسی است که استحکام خانوادگی و امنیت اجتماعی را موجب می شود
عفاف و حجاب حریم مقدسی است که استحکام خانوادگی و امنیت اجتماعی را موجب می شود
سرهنگ محمد علی میری در گفت و گو با خبرنگار پهره؛ به مناسبت 21  تیرماه به نام روز ملی حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: شهادت عده کثیری از معترضین به قانون کشف حجاب در مسجد گوهر شاد و به منظور انتشار پیام انقلاب اسلامی به جهان از 19 تا 25 تیر ماه بعنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
وی حجاب را عامل سلامت و امنیت جامعه دانست و گفت: حجاب به معنای پوشش مناسب، تنها مختص بانوان نیست بلکه برای همه مردان و بانوان به‌عنوان یک ارزش بسیار مهم به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه ناحیه ایرانشهر گفت: حجاب یکی از احکام ضروری اسلام است و شیعه و سنی بر آن اتفاق نظر دارند از این رو نباید فریب مد و هر وسیله دیگری که حجاب را به حاشیه می برد خورد بلکه می طلبد مردم با تقویت اعتقادی و ترویج سبک های اسلامی و زیبا توطئه های غربی را پس بزنند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان ایرانشهر در خصوص رعایت عفاف و حجاب مشکلی نداریم اما وجود این نعمت نباید موجب فراغ خاطر متولیان امر شود بلکه باید برای حفظ و ارتقای آن برنامه‌های کیفی و جامع‌تری اجرا و برنامه‌ریزی شود.
سرهنگ میری ادامه داد: تامین امنیت اخلاقی، اقتصادی، استحکام بنیان خانواده، پایبندی و تعهد افراد، جلوگیری از فساد و آسیب‌های اجتماعی از برکات حفظ عفاف و حجاب در بین مردان و زنان جامعه است که هر یک از این موارد برای سعادت و پیشرفت ملی کشورها لازم و ضروری است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1600