جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

جهاد کبیر در سیاست زنده شود

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: مسئولین سیاسی کشور با عمل به جهاد کبیر؛ این توصیه اکید رهبری را زنده کنند.
جهاد کبیر در سیاست زنده شود
جهاد کبیر در سیاست زنده شود
 به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: در عرصه های مختلف هوشیاری و فرامین رهبری بسیاری از تزویرهای آمریکا و غرب را برای ملت ایران رو کرده است.
 وی گفت: آزد سازی موصل با آمادگی ارتش عراق و حمایت ایران نزدیک است هر چند که در این مسیر آمریکا و ترکیه این مواضع را نمی پسندد و با بازی گردانی های مختلف در منطقه به دنبال ابقای داعش می باشند.
خطیب جمعه ایرانشهر با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات در کشور گفت: مقام معظم رهبری برای پیشگیری از برخی تشویش ها پیش تر توصیه هایی را به قوای سه گانه کرده و در واقع حجت را تمام کرده اند که امیدواریم مسئولین این نصایح را آویزه گوش نمایند.
 حجت الاسلام ابطحی به حضور بی سابقه مردم در انتخابات سال 88 نیز اشاره ای نمود و بیان داشت: اگر فتنه گران آن آشوب ها و دسیسه ها را رقم نمی زدند؛ حضور 40 میلیونی اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رأی به عنوان یک امتیاز بی سابقه در سطح دنیا مطرح می شد.
 وی ضمن انتقاد از وعده هایی که برای برخورد با مفسدین اقتصادی از سوی مسئولین مطرح می شود گفت: امیدواریم مسئولین کشور در تعامل با غرب، به ازای امتیازی که می دهند؛ امتیاز بزرگتری را دریافت نمایند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2826
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *