يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۳۹
۰
ائمه جمعه اهل سنت ایرانشهر،

علما محور اصلی وحدت در جوامع هستند/انقلاب وحدت شیعه و سنی را تقویت کرد

ائمه جمعه اهل سنت ایرانشهر تکیه امت و جوامع اسلامی به وحدت مورد تأکید اسلام را عامل ارتقای کشور و بریدن دست طمع کنندگان از مرزهای ایران اسلامی می دانند.
علما محور وحدت و اختلاف در جامعه هستند/انقلاب وحدت شیعه و سنی را تقویت کرد
علما محور وحدت و اختلاف در جامعه هستند/انقلاب وحدت شیعه و سنی را تقویت کرد
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مولوی عبد الصمد کریم زائی ضمن تبریک قرار گرفتن در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی در ایجاد وحدت در بین امت مسلمان ایران؛ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در برابر طاغوت بود.
وی با اشاره به برخی بی عدالتی ها در دوران قبل از انقلاب گفت: به  عنوان نمونه قبل از انقلاب در شهرستان ایرانشهر تنها چهار مسجد بود که این تعداد بعد از پیروزی انقلاب به 140 مسجد ارتقا یافت که به نعمت انقلاب و توجه ویژه امام راحل، اهل سنت و تشیع بعد از انقلاب به عدالت و برابری دست یافتند.
خطیب جمعه مسجد الزهرا(س) ایرانشهر ادامه داد: وحدت یکی از نعماتی است که علما محور آن هستند.
در ادامه مولوی شمس الحق دامنی نیز در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک هفته وحدت بیان داشت: راهکار ایجاد وحدت و دوری از جنگ و خونریزی در کشورهای منطقه پیروی از دستورات اسلام است همان طور که رعایت شدن این اصول در ایران روز به روز موجب سرفرازی امت و ملت مسلمان این کشور شده است.
امام جمعه مسجد حقانیه ایرانشهر افزود:  عمل به دستورات اسلام که مورد تأکید حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار علیها سلام می باشد خود به خود زمینه ساز وحدت هستند از این رو علما نیز به عنوان محور، نقش اصلی را در ایجاد اتحاد و اختلاف دارند در نتیجه متأسفانه با عمل نکردن برخی از آنها امروز شاهد برخی اختلاف افکنی ها در بین امت های مسلمان هستیم که باید جلوی آن گرفته شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *