سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۳۰
۰

مهمترین پشتوانه دولت، اعتماد مردم است/ مسئولین خادم مردم هستند

امام جمعه ایرانشهر گفت: مهمترین پشتوانه نظام و حکومت صندوق ذخیره ارزی نیست بلکه اعتماد مردم است.
مهمترین پشتوانه دولت، اعتماد مردم است/ مسئولین خادم مردم هستند
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در جلسه شورای اداری شهرستانهای حوزه جنوب استان با حضور معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، گفت: صحنه ای زیباتر از این نیست که مسئولین رنج سفر را به جان بخرند و به دیدار مردم و محرومین بشتابند.
امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: مهمترین پشتوانه نظام و حکومت صندوق ذخیره ارزی نیست بلکه اعتماد مردم است.
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به شکست برجام گفت: در نظام اسلامی مسئولین باید نسبت به بیگانگان بدبین باشند و به آنها اعتماد نکنند زیرا آنها فقط میخواهند مارا به زحمت بیاندازند همانگونه که در برجام اعتماد کردیم و شکست خوردیم.
وی با اشاره به شفاف سازی مسائل توسط مسئولین گفت: مسئولین باید نسبت به مسائلی که به آنها نسبت داده میشود شفاف سازی کنند و اگر خطایی رخ داده است از مردم عذرخواهی کنند.
حجت الاسلام ابطحی با توجه به نرخ بالای گرایش جوانان به اعتیاد تصریح کرد:ایرانشهر جوانترین شهر استان است در حالی که مواد صنعتی جوانان را از پای در آورده است و بنده معتقدم اگر میخواهیم امنیت و ناموس مردم در امان باشد باید جلوی دزدی ها و ناامنی ها را گرفت و برای این منظور پیشنهاد یک کمپ اعتیاد جامع را دارم.
وی با توجه به وضعیت بد راهها و تعداد بالای تلفات رانندگی در جنوب استان گفت: در سال 62 از طرف مقام معظم رهبری اداره راهداری به این شهر اهدا شده اما تا به حال این اداره به بهره برداری نرسیده است.
امام جمعه ایرانشهر در پایان با گلایه از معاون اول رئیس جمهور گفت:صبح امروز و همزمان با ورود شما به ایرانشهر، مردم و مسئولین برای خیر مقدم آمده بودند و زمانی که آقای جهانگیری درحال مصاحبه بود وزرای دولت هیچ توجهی به حضور مردم نداشتند و این اصلا درست نیست زیرا نگاه مسئولین به مردم باید نگاه متواضعانه و از پایین به بالا باشد چرا که ما خادم مردم هستیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422900
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *