شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۷
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛

۱۱ دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری وارد چرخه سلامت شد

کامران کردی از نصب و راه اندازی پنجمین دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری تحویلی وزارت بهداشت خبر داد.
۱۱ دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری وارد چرخه سلامت شد
کامران کردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از وزارت بهداشت و درمان به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این تعداد دستگاه های اکسیژن ساز، پنج دستگاه در حوزه ی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نصب و راه اندازی شد.

کردی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ابتدای سال تاکنون با توجه به آمار افزایشی مبتلایان به بیماری های حاد تنفسی و در جهت ارتقاء کیفیت خدمات دهی در مراکز درمانی ظرفیت تولید اکسیژن خود را در این مراکز ۴/۲۰۰ لیتر افزایش داده و به رقمی بالغ بر ۶ هزار لیتر رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر خدمات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در راستای افزایش سطح سلامت مردم منطقه می توان به راه اندازی بخش های درمان سرپایی بیماران مبتلا به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی اشاره کرد که طبق آمار موجود در دو ماه اخیر تعدادی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا با روش درمان سرپایی، درمان شده و به بهبودی کامل رسیدند و تاکنون هیچ موردی مبنی بر فوت این دسته از بیماران گزارش نشده و این حوزه در این راستا به موفقیت حدود ۹۷ درصدی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *