چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۲۱
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر؛

بصیرت فزاینده مردم در 9 دی، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود

سردار محمد ناظری گفت: پیام نهم دی ماه به استکبار جهانی اين بود که مردم ايران، دلداده انقلاب و ولي امر خود هستند و به بيگانگان اجازه دخالت در امور داخلي ايران اسلامي را نمي دهند.
بصیرت فزاینده مردم در 9 دی، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود
سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور حماسی و غرور آفرین ملت ايران در دفاع از ولايت و نظام، برگ زرين و ماندگاري به تاريخ جمهوري اسلامي ايران افزود.

وی تصریح کرد: نهم دی ماه سالروز حماسه مردان، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بي بديل انقلاب اسلامي و دستاوردهاي جهان شمول آن تصويري عزتمند و با اقتدار از صيانت و پاسداري از منافع ملي و ارزش هاي ديني و اسلامي را به رخ جهانيان کشيد.

این مقام مسئول تصریح کرد: راهپیمایی نهم دي ماه نماد عزت طلبي، استقلال و شکوه ملتي است که در حفظ دستاوردها و آرمان‌هاي والاي اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث ياس و نااميدي دشمنان شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیام نهم دی ماه به استکبار جهانی اين بود که مردم ايران، دلداده انقلاب و ولي امر خود هستند و به بيگانگان اجازه دخالت در امور داخلي ايران اسلامي را نمي دهند.

سردار ناظری عنوان کرد: بصيرت فزاينده مردم در نهم دي ماه، روزي تاريخي را براي انقلاب اسلامي رقم زد که تا هميشه تاريخ ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: حماسه عاشورایی نهم دی‌ماه متعلق به همه جريان‌ها، گروه‌ها و جناح‌هاي مختلف سياسي و آحاد ملت رشيد و مومن ايران اسلامي بوده و بر همگان وظيفه است ضمن گراميداشت و حفظ اين مناسبت ارزشمند همواره با توکل بر خداي سبحان و پيروي از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دسيسه‌هاي دشمنان هوشيار، و آگاهانه عمل کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *