چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۲۶
۰
فرماندار شهرستان بمپور؛

مسوولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

سلمان برهانی گفت: گرفتن پست و مقام افتخار نمی باشد، بلکه بزرگترین افتخار، خدمت به مردم بوده، و این مهم بایدسرلوحه تمامی مجموعه شورای اداری قرار گیرد.
مسوولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند
سلمان برهانی، فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک اعیاد و مناسبت های ماه شعبان، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید به مدیریت خود در اداره اکتفا داشته، بلکه باید تلاش کنند ضمن شناسایی مشکلات و موانع و ارتباط گیری موثر و پیگیری مستمر با ادارات کل جهت رفع آن ها اقدام های به موقع انجام دهند.

وی افزود: در صورت ارائه برنامه های راهبردی، مجموعه فرمانداری هم ضمن استقبال، در تحقق برنامه های سازمان ها همگام و همراه خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تکریم و احترام ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم به عنوان ولی نعمتان، جلب و رضایت‌ مندی آنان باید سرلوحه امورات مدیران و مسئولین شهرستان بمپور قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بمپور تصریح کرد: به امید پروردگار متعال مجموعه شورای اداری با همکاری، همیاری، تعامل و هم فکری متقابل بتوانیم رسالتی که به ما و شما محول شده را با موفقیت طی و به سرانجام برسانیم که موجب رضایت و خشنودی ایزد منان خواهد شد.

وی اضافه کرد: گرفتن پست و مقام افتخار نمی باشد، بلکه بزرگترین افتخار، خدمت به مردم بوده و این مهم باید سرلوحه تمامی مجموعه شورای اداری شهرستان بمپور قرار بگیرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *