سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۰۷
۰
در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر با امام جمعه دلگان مطرح شد؛

غدیر جهاد تبیین علوی برای شناخت راه صحیح و اسلام ناب محمدی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر گفت: مهم‌ترین موضوعات مربوط به غدیر، امامت و ولایت، شایسته‌سالاری، تداوم یک نهضت و انقلاب و جهاد تبیین درباره خطبه غدیر است.
غدیر جهاد تبیین علوی برای شناخت راه صحیح و اسلام ناب محمدی است
به گزارش پهره، سردار اسکندر دانشمندی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر با حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت دلگان دیدار کرد.
در این ديدار اسکندر دانشمندی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، بیان کرد: امروز عید غدیر محور تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دنیای اسلام بوده و این در سایه انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مدرسه امیرالمومنین علی(ع) که در حقیقت مدرسه پیامبر اعظم(ص) است، امروز در جهان اسلام نقش فاخری ایفا می‌کند و در سایه این انقلاب امیدواریم این جایگاه در آن اندازه مورد انتظار در جامعه بشری ارتقا یابد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در غدیر پیام‌های مختلفی وجود دارد که باید متناسب با نیاز زمان و جامعه آن پیام خاص را برجسته کنیم و این باید برنامه‌ریزی شود.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوعات مربوط به غدیر، امامت و ولایت، شایسته‌سالاری، تداوم یک نهضت و انقلاب و جهاد تبیین درباره خطبه غدیر است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429899
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *