يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۰۵
۰
امام جمعه مسجد قبا ایرانشهر:

اندیشه ناب انقلابی و گره گشایی مشکلات شیعه و سنی ویژگی ممتاز شهید آیت الله سلیمانی بود

امام جمعه مسجد قبا ایرانشهر گفت: آیت الله سلیمانی عالم مجاهدی بودند که عمر خود را صرف گره گشایی از کار مردم شیعه و سنی می‌کرد.
اندیشه ناب انقلابی و گره گشایی مشکلات شیعه و سنی ویژگی ممتاز شهید آیت الله سلیمانی بود





مولوی عبدالواحد بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: شهادت مظلومانه و غم انگیز عالم ربانی،‌ فقیه مجاهد و پیش کسوت حضرت آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تالم فراوان شد.

وی افزود: فعالیت‌های علمی و تبلیغی در پایگاه امامت جمعه و رویکرد تقریبی و مجاهدت‌های اجتماعی آن عالم فرزانه در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سیستان وبلوچستان تصویری ماندگار از آن شهید در مقابل دید همگان قرار دارد. 

مولوی بامری تصریح کرد: اندیشه ناب انقلابی، گره گشایی از کار مردم شیعه و سنی، متانت نیک اخلاقی و حرکت پیوسته بر مدار اندیشه مقام معظم رهبری از ویژگی های ممتاز این عالم عالیقدر به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: اینجانب به نوبه خودم این ضایعه را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف سیستان و بلوچستان، مازندران و کاشان و دوستدارانش به‌ویژه خانواده و فرزندان ارجمند و همه بازماندگان،  تسلیت عرض و رحمت و مغفرت الهی را برای آن عالم بزرگوار و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه الهی مسئلت دارم. 

انتهای پیام/
کد مطلب: 430426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *