دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۷
۰
معابر خاکی ایرانشهر در انتظار نگاه مسئولین هستند؛

۹ سال انتظار برای آسفالت یک خیابان در ایرانشهر

مسئولین اگر وقت کردند حتما به خیابان‌ها و کوچه‌های آسفالت نشده در ایرانشهر سر بزنند که ای موضوع گلایه مندی مردمان این شهرستان را در برگرفته است.
۹ سال انتظار برای آسفالت یک خیابان در ایرانشهر

به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مردمان شهرستان ایرانشهر با وجود پیشرفت‌های زیاد در شهر اما هنوز هم بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه فاقد آسفالت بوده که مشکلات فراوانی را برای ساکنان هر محله به وجود آورده است.

در این راستا سکینه نارویی، یکی از فعالین اجتماعی ساکن در شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مردم محله کلینک اعظم خانی و تاج محمدخانی در حاشیه این شهر ۹ سال است که به دلیل کم‌کاری برخی از دستگاه‌های اجرایی با مشکل نبود آسفالت دست‌وپنجه نرم می‌کردند.

وی افزود: حدود یک سال است شهرداری خطی خاک آورده و اکنون دومین سال بوده که مردمان این منطقه با مشکلات این جاده گرفتار هستند.

این شهروند ایرانشهری از مسئولین خواست که نسبت به حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

اعتبار ۱۴ میلیاردتومانی برای آسفالت راه سه روستا
در این راستا احمد توحیدی، دهیار روستای کلینک اعظم خانی با اشاره به مشکلات جاده روستاهای کلینک اعظم خانی و تاج محمدخانی بیان کرد: بعد از گذشت چندین وقت خوشبختانه شاهد اجرای پروژه مشارکتی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راه‌وترابری و اداره کل راه و شهرسازی و دهیاری کلینک اعظم خانی بودیم.

وی افزود: این پروژه طولش حدود ۲ کیلومتر و عرض آن حدود ۱۴ متر و در مجموع محدوده ۲۸ هزار مترمربع بوده که از محدوده باغ ازبک پور شروع شده و انتهای آن درمانگاه تاج محمدخانی است.

توحیدی ادامه داد: اعتبار این پروژه ۱۴ میلیارد تومان است که با مشارکت اداره کل اجرا شده و با انجام آن راه دسترسی سه روستای کلینک حسن‌خانی، تا محمدخانی و اعظم خانی مرتفع و مشکل عبور و مرور مردم این منطقه حل می‌شود.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به این‌که این خیابان کمربند جنوبی شهر بوده و بار ترافیکی را نیز کاهش می‌دهد و از طرف دیگر باعث کاهش بار ترافیک خیابان درزاده هم می‌شود.

دهیار روستای کلینک اعظم خانی خاطرنشان کرد: امید است شهروندان عزیز با حفظ و نگهداری از آسفالت و رهانکردن آب و مصالح در آسفالت بر حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *