چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۶
۰
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر:

رمز پیروزی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس ایمان به خدا بود

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: با جهاد تبیین نقشه دشمن را تبیین کنیم و شهدای عزیزمان و دانشگاه عظیم دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم.
رمز پیروزی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس ایمان به خدا بود

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: امروز جامعه اسلامی ما تشنه شناخت فرهنگ شهدا بوده و در حقیقت تشنه شناخت آن دانشگاه بزرگ دفاع مقدس و اهداف و آرمان‌ها و مرام شهدا هستند.

وی افزود: در واقع جامعه اسلامی تشنه معنویت و اخلاص شهدای ۸ سال دفاع مقدس بوده که  خداوند متعال شهدای عزیز و کسانی را که درد دین دارند و جان خود را در راه دین فدا می‌کنند ۵ ویژگی را برای آنها ذکر کرده است.

 وی با بیان اینکه اگر شما از دین برگردید به این معنا نیست که دین خدا رها می‌شود و خدای تبارک و تعالی به وعده‌هایش عمل نمی‌کند این به آن معنا است که اگر شما از این برگردید خداوند یک قوم دیگر را می‌آورد، ادامه داد:  ویژگی اول این بوده که خداوند آنها را دوست دارد و آنها هم پروردگار را دوست دارند و علت دوست داشتن خداوند وعده‌های الهی است و کسانی که یاری دهندگان دین هستند را الله دوست دارد و اینکه چقدر خداوند را دوست داریم باید به اعمالمان بنگریم و چقدر در مسیر شهدا قرار گرفته‌ایم.

قنبری اضافه کرد: ویژگی دوم این است که شهدای عزیزی که خداوند آنها را دوست دارد آنها هم خداوند را دوست دارند و در مقابل مومنان متواضع هستند همچون حاج قاسم سلیمانی عزیز که بسیار متواضع بود اما در مقابل کافران عزتمند شجاعت و لرزه به اندام دشمنان می‌انداخت.

 وی با بیان اینکه با اسم حاج قاسم سلیمانی لرزه به اندام داعش می‌افتاد و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که در مقابل فرزند یتیم شهدا اشک از چشمانش جاری می‌شد اما در مقابل دشمنان مثل کوه استوار بود، عنوان کرد: ویژگی سوم این است که همه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس همچون امام خمینی(ره)، رهبری انقلاب اسلامی، شهدای عزیز ما و شهدای هسته‌ای همگی جهادشان برای خدا بوده و هیچ امتیاز دنیوی را نخواستند.

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: امام راحل برای رضای خدا جهاد می‌کند و هر کجا که دین خدا در خطر باشد آن‌ها را کمک می‌کنیم و رهروان راه امام هم به همین صورت هستند.

 حجت الاسلام قنبری خاطرنشان کرد: هر کس با تیپ و اعتقادی که دارد وارد جبهه که می‌شود عوض می‌شود و ویژگی پنجم که خدای تبارک و تعالی فرموده از سرزنش سرزنش کنندگان ترسی نداشته باشید.

وی اضافه کرد: رمز پیروزی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس ایمان آن‌ها بود و بحث جهاد تبیین هم همین است که هم نقشه دشمن را تبیین کنیم و نیز شهدای عزیزمان را و دانشگاه عظیم دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم و خدای تبارک و تعالی حمایت و یاریش در این ۴۰ ساله همراه ما بوده است و خواهد بود به شرطی که از مسیر خارج نشویم و در مسیر امام و آرمان‌هایشان قرار داشته باشیم.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *