پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۲
۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

اجتماع جوانان گام دوم انقلاب اسلامی مهرستان برگزار شد

اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان مهرستان برگزار شد.
اجتماع جوانان گام دوم انقلاب اسلامی مهرستان برگزار شد






 

به گزارش پهره علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهرستان در مراسم اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: جوانان و نوجوانان گام دوم انقلاب شهرستان همچون جوان ها و نوجوانان گام اول انقلاب مثل شهید سبیل اخلاقی که کوچکترين شهید دوران دفاع مقدس و اهل سنت از قوم بلوچ برای انقلاب جانفدایی کرده، همیشه در صحنه‌ها حاضر بوده و هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو مسئول نمایندگی سپاه مهرستان به وحدت اقشار ایران در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه ملت شریف ایران در دفاع مقدس کنارهم برای دفاع از وطن جنگیدین و ما پیروز شدیم دشمن می‌خواهد این وحدت را از ملت ایران بگیرد که کور خوانده است.

ناصردُرازهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادتهای شهدای دوران دفاع مقدس مهرستان اشاره و بیان کرد: مهرستان دو شهید دوران دفاع مقدس به نام‌های مبارک اسکندر جنگی زهی و عبدالصمد اربابی که از جوانان بومی شهرستان بودند و در دوران دفاع مقدس برای دفاع از وطن جان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر به عنوان مهمان ویژه مراسم به وحدت اشاره و تصریح کرد: شیعه و سنی در دفاع مقدس و الان در کنار هم‌ زندگی می کنند ولی دشمن دنبال اغفال جوان‌ها خام است که از این طریق  وحدت ناگسستنی را خدشه دار کند و جوانان سیستان‌وبلوچستان آگاه هستند.

گفتنی است؛ در پايان مراسم تعدادی از جوانان با اهدای لوح تقدیر و کارت هديه تجلیل شدند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *