شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۵
۰
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان:

توسل به حضرت زهرا (س)، رمز پیروزی حاج‌قاسم سلیمانی بود

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در جمع مردم بخش مرزی بم پشت گفت: حاج‌قاسم در تمامی عملیات‌ها به حضرت زهرا(س) توسل می‌کرد و همین امر باعث موفقیت و پیروزی ایشان شده بود.
توسل به حضرت زهرا (س)، رمز پیروزی حاج‌قاسم سلیمانی بود
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، علی ثمره حسینی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در منطقه مرزی بم پشت ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز زن اظهار کرد: اخلاص و توسل به حضرت زهرا (س)، رمز پیروزی حاج قاسم سلیمانی در عملیات‌ها بود چرا که ایشان همواره به حضرت زهرا (س) متوسل می‌شد.
 
 
وی اضافه کرد: شهید سلیمانی، وجود خویش را انفاق کرد تا امنیت پایدار برای اُمت اسلامی، برقرار شود و سال‌ها مجاهدت سردار شهید سلیمانی به این خاطر بود که دشمنان ایران اسلامی نتوانند بر ملت شجاع ایران و سایر ملت‌های مظلوم جهان اسلام، سلطه پیدا کنند.
 
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: ابعاد مختلف شخصیتی و رفتاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما الگوست و این شهید بزرگوار، براساس بیانات مقام معظم رهبری، فقط یک شخصیت نیست بلکه یک مکتب و یک راه است.
 
ثمره حسینی اذعان: شهید موسوی نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت جبهه مقاومت و پیروزی‌های آن داشت و این اقدام تروریستی نشان از عجز دشمنان در برابر رویارویی با رزمندگان مقاومت است و نه تنها خللی در مسیر جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه اینگونه جنایت‌ها بدون تردید بی‌پاسخ نخواهد ماند.
 
ثمره حسینی تصریح کرد: طوفان الاقصی رژیمی را که مدعی بود پنجمین قدرت نظامی و بزرگ‌ترین قدرت اطلاعاتی دنیاست را ظرف چند ساعت فروریخت و بزرگترین شکست را در تاریخ ننگین اسرائیل غاصب ثبت کرد.
 
وی افزود: این عملیات عظیم و تاریخی، موجب انسجام، استحکام و وحدت محور مقاومت شده و امروز مقاومت به درخت تناوری تبدیل شده است که با ریشه‌های عمیق و مستحکم از فلسطین تا لبنان، تا عراق و سوریه و یمن سرافرازانه برپای خود ایستاده است و پیروزی قریب­ الوقوع بر اشغالگران و مستکبران را نوید می­ دهد.
 
ثمره حسینی با اشاره به اینکه هر شخصی در هر جایی و در هر سطحی باید از ولایت پیروی کند، بیان کرد: پیروی از ولایت نسخه شفابخش عبور از تمام مشکلات است.
 
وی در پایان با بیان اینکه حاج قاسم با تمام وجود مطیع امر ولایت و رهبری بود خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با اشاره حضرت آقا حرکت می‌کرد و این را بر خودش تکلیف می‌دانست.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *