سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۵۷
۰
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

طوفان الاقصی، بیدارگر وجدان‌های جهانی شد که نشان از تکثیر سلیمانی هاست

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: آنچه امروز در جبهه فلسطین اتفاق می‌افتد مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.
طوفان الاقصی، بیدارگر وجدان‌های جهانی شد که نشان از تکثیر سلیمانی هاست
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت امروز، بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی ما بوده که در دو ماه آینده شکل می‌گیرد، آن‌هم مسئله انتخابات است.
 
 وی افزود: انتخاباتی که موجب تحول در جامعه ما باشد، انتخاباتی که نتیجه‌اش یک مجلس گره‌گشایِ با قوانین مناسب و حضور مدبرانه مجلسی‌ها در امورات کشور است که بتواند گره‌گشایی از کار مردم را انجام بدهد. 
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: نیاز امروز کشور ما یک مجلس کارآمد با برنامه روشن است که مشکلات این کشور را گره‌گشایی بکنند که روی کار آمدن این مجلس، نیاز به مشارکت گسترده مردم دارد که هم نیاز به بصیرت و هم رقابت همه گروه‌ها و اقشار دارد.
 
 وی اظهار کرد: البته دشمن بیکار ننشسته و بیکار نخواهد نشست و ما باید توطئه و ترفندهای دشمن را بدانیم. 
 
 حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: به‌یقین مردم ما می‌دانند که دشمن می‌خواهد القا بکند که چرا می‌خواهید رأی بدهید، از قبل همه چیز مشخص و مهندسی شده است. 
 
 وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد این را القا بکند که مردم از نظام قهر کرده‌اند و دلخوری مردم را با عنوان قهر از نظام معرفی می‌کند، می‌خواهد به ما القا بکند که مردم پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند و ناکارآمدی مسئولین را به ناکارآمدی نظام تسری می‌دهند. 
 
 امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: این‌ها در واقع آن ترفندهایی است که دشمن در مسئله انتخابات دارد و از طرفی تلاش دشمن بر این است که بچه‌های انقلابیِ جهادی با تفکر جهادی وسط میدان نیایند و به آنها رأی داده نشود. 
 
 حجت‌الاسلام بزمانی با اشاره به ابلاغ تاریخی امام (ره) در سال ۱۳۷۶ برای رؤسای جمهور شوروی، گفت: در آن روز، جهان به دوقطبی شرق و غرب تقسیم شده بود و اینها نمی‌خواستند صدای انقلاب اسلامی شنیده شود و اما امروز شاهد فروپاشی یک کانون هستیم، در واقع آن سه‌قطبی که با انقلاب اسلامی به وجود آمد، الان شاهد دوقطبی نظام استکبار و اسلام هستیم و ان‌شاءالله شاهد تمدن نوین اسلامی باشیم با فروپاشی غرب که اُفولش را این روزها شاهد هستیم.
 
این خطیب جمعه با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم عزیز، خاطرنشان کرد: آنچه امروز در جبهه فلسطین اتفاق می‌افتد مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.
 
 وی اضافه کرد: امروز ما شاهد گسترش کمی و کیفی جبهه مقاومت و تحوّل آن در منطقه هستیم و طوفان الاقصی، بیدارگر وجدان‌های جهانی شد و این نشان از تکثیر شهید سلیمانی است.
 
 امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: باید رژیم جعلی صهیونیست هم بداند شهادت سردار عزیز، سیدرضی موسوی، نمی‌تواند آنها را به اهدافشان برساند و با این ترور، شاهد رویش‌های فراوان دیگری در جبهه مقاومت خواهیم بود و اگر خدا بخواهد تاوانش را هم رژیم صهیونیستی خواهد داد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *