جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۷
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

شهیدان صیاد شیرازی و سرادر سلیمانی الگوی مقاومت و امت اسلامی هستند

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: شهیدان صیاد شیرازی و سرادر سلیمانی الگوی مقاومت و امت اسلامی هستند.
شهیدان صیاد شیرازی و سرادر سلیمانی الگوی مقاومت و امت اسلامی هستند
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی افضلی تبار، امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.
وی افزود: سی و یکم خرداد ماه را که مصادف با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران بوده و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بعد از ۲۳ سال هجرت، به وطن بازگشت و همه تجربیات انقلابی و علمی خود را در خدمت انقلاب می‌گذارد.
وی افزود: شهید دکتر مصطفی چمران خاموش و آرام ولی فعالانه و قاطعانه به سازندگی می‌پرداخت و همه تلاش خود را صرف تربیت اولین گروه‌های پاسداران انقلاب در سعدآباد می کرد‌.
این خطیب جمعه اذعان کرد: شهیدان حاج قاسم و صیاد شیرازی از جمله رزمندگان محور مقاومت هستند که با تربیت درست اسلامی جان خود را فدای اسلام کردند.
وی با اشاره به اینکه شهید صیاد و حاج قاسم سلیمانی با همان الگوی دفاع مقدس، جبهه مقاومت را هم اداره کردند، گفت: انقلاب اسلامی امروز سربلند در دفاع از آرمان‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمین افضلی تبار خاطرنشان کرد: اکنون در جمهوری اسلامی ایران دولتی انقلابی با دیدگاه مقاومت سر کار آمده که با وعده های پوچ کد خدا هم کاری ندارد و به غرب گرایان و غرب نیز هیچ اعتمادی ندارد.
وی عنوان کرد: اکنون در شهرستان ایرانشهر صف های نانوایی باعث ابراز گلایه مندی شهروندان شده که مسئولین با اقدامات و پیگیری های به موقع این مشکل را برطرف کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *